Felanmälan
Instruktion för boende
Felanmälan skall alltid ske till korrekt telefonnummer.
Uppge felets art, ditt namn, adress samt telefonnummer.
Vid jourfall på ordinarie arbetstid (månd-fred 8-16) anmäl till Sjödalens Bygg & Fastighetsservice AB
08-711 41 71 eller e-post felanmalan@sjodalens.se
Larm utanför kontorstid bör undvikas och endast ske i följande fall:
Vid fel eller haveri där följdskador kan uppstå och förvärras, tex vattenskada. Vid annat brådskande fall, tex vintertid då värmeanläggningen inte fungerar
Vid jourfall på icke ordinarie arbetstid och där avhjälpandet inte kan anstå till nästkommande arbetsdag anmäl till 08-657 77 20
- Vid fel på vitvaror (kyl, spis och dyl.) kontakta elektrolux Service 0771-76 76 76 www.electrolux.se/service
- Vid fel på TV/bredband/telefon kontakta Telia support 020-24 02 50 www.telia.se/privat/kundservice/kontaktatelia
- Vid fel på hissen anmäls detta till Kones kundtjänst 08-618 01 80
OBS!
Utryckningar för åtgärdanden av mindre fel eller fel av icke akut karaktär debiteras den boende.